2010. január 22., péntek


heejo. :D rizsázhatnék arrol, hogy milyen jo hetem volt, mert hétfön nem volt suli, pénteken 30perces orák, kaptam három 5öst, de ezek nem lényegesek na :D háát valahogy rájöttek, hogy nekem teccik ő és amikor elmegyek a termük mellett valami ribanc mindig szol neki és mutogat rám-.-" de ott van az én szexpartnerem[kamu, nyugi:D] és megvéd (L) juj holnap felvételiznek a volt osztálytársaim. hát soksikert nekik (: mindenkinek kivántam msnen és boldogok voltak :D de persze nagyon stresszelnek..erröl eszembe jutott, hogy nekem milyen volt pontosan 1 éve ugyanez az érzés,csakhogy akkor nem is nagyon tudták, hogy megyek felvételizni. nagyon ideges voltam, azt hittem alig tudtam valamit, föleg matekbol. erre végeredménynél kiderült hogy 2x45 pont hopp:D na ennyi lenne a heti beszámolóm, holnap megyek viki bulijára, amit háát nem nagyon várok, föleg hogy csak lányok lesznek : D meg nem is nagyon csípem a vikit, de azért nem akarom megbántani. (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése