2010. január 17., vasárnap

need you :/

én vagyok a világ leghülyébb embere. belezúgtam egy olyan srácba, aki még csak nem is helyes, de mi ennél is rosszabb, hogy az egyik barátnöm volt pasija és most nagyon nyűglődnek. mindig ez van. ha szeretnék magam mellé valakit, soha nem jön össze. vagy van csaja, vagy épp egymáshoz se szolunk msnen vagy ha esetleg mindkettő pozitív, akkor is van valami. de most komolyan..mit ártottam én, hogy nem tudnak küldeni az égböl egy jóképú és aranyos srácot akinek nincs csaja ?:"( jaj. na jo nem nyüglödök tovább, gondolom nem volt valami élvezetes ezt ittvégigolvasni:D ezentul fogok irni kritikát is mittudomén könyvekröl, filmekröl, kiállitásokrol..stb. csak hogy ne untassalak titeket ezekkel a cikkeimmel. de valahova ki kell öntenem a szivem :'D na jóéjt (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése